Ota yhteyttä

Pohditko näitä?

Minkälaista teknistä tukea annatte?

Autamme sinua mielellämme kaikissa mahdollisissa tuotteidemme käyttöön liittyvissä ongelmissa. Suosittelemme sinua ottamaan meihin yhteyttä rohkeasti, vaikket olisikaan varma koskeeko varsinaisesti asia meitä. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Muistathan mainita tuotteen tunnuksen tai nimen, mikäli asiasi koskee jotain tiettyä tuotetta.

Voinko ostaa useita tuotteita?

Voit ostaa samalla kertaa niin monta tuotetta kuin haluat kaikista kategorioista. Tuotteet pysyvät ostoskorissa ja odottavat maksua, vaikka palaisit ostokorista takaisin kauppaan.

Miten saan planssin toimimaan?

Mikäli olet ostanut kustomoidun planssin, olet saanut sen alkuperäistiedoston lisäksi ns. alpha channel videomuotoon pakatun version. Planssi toimii heti, kun lisäät sen alpha channel-version videoeditointiohjelmassasi varsinaisen videokuvan päälle. Tähän löydät jatkossa selkeät ohjeet YouTube-kanavamme tutoriaaleista.

Mitä jos haluan kustomoidun tuotteen?

Kustomoinnin voit lisätä varsinaisen tuotteen ostoskoriin lisäämisen jälkeen tilaajan tiedot -välilehdellä, jossa sijaitsee ”lisää kustomointi” -nappi. Maksun jälkeen täytät kustomointiin liittyvän lomakkeen, jossa voit kertoa omin sanoin tuotteen räätälöintiin liittyvistä toiveista.

Kuinka kauan tuotteiden latauksessa kestää?

Tuotteiden latausnopeus riippuu omasta internetyhteydestäsi. Mikäli yhteys on hyvä, saa tuotteet ladattua erittäin nopeasti.

Onko mahdollista ostaa 4k-planssi?

Kaikki kaupassamme myytävät videot edustavat tällä hetkellä FullHD 16:9 standardia (resoluutio 1920x1080). Voimme kuitenkin räätälöidä sinulle planssin tai minkä tahansa muunkin tuotteen itse määrittelemässäsi resoluutiossa. Laita vain viestiä vaikkapa ylläolevan yhteydenottolomakkeen kautta.

kasper.korpela@graficos.fi

040 657 4700 Kasper Korpela

ruben.rissanen@graficos.fi

044 010 0830 Ruben Rissanen